Vizija in strategija poslovnega razvoja / inoviranja
Verjetno ste že doživeli, da različni oddelki sledijo različnim strateškim usmeritvam, kar otežuje sodelovanje in povzroča neskladje pri skupnih projektih?
Morda se tudi pri vas različni timi ukvarjajo z razvojem številnih idej, a zaradi pomanjkanja jasne strategije te ideje ostajajo na papirju ali pa se projekti pogosto opuščajo?
Namen strateških delavnic je okrepiti sodelovanje znotraj ekip, izboljšati nekatere poslovne veščine in spodbuditi proaktivno razmišljanje in delo v dinamičnem okolju.
Takšna srečanja so namenjena ustvarjanju močnejših povezav med člani ekip skozi dinamične interaktivne in strateško usmerjene aktivnosti, ki so osredotočene na doseganje poslovnih ambicij širšega vodstva.

Program dela na strateških delavnicah:
Vsaka organizacija je enkratna. Enkratnost je dosežena tudi zaradi posebnosti strateškega dogovarjanja in načrtovanja. Vsaka izvedba strateške delavnice spoštuje pretekli razvoj in način delovanja organizacije in se le temu prilagodi.
Vseeno pa obstaja nekaj skupnega vsem tovrstnim srečanjem. To so aktivno vključevanje vseh udeležencev v tako imenovani FPDM (Facilitated Participatory Decision Making) proces ter sprotno vizualiziranje dela. Informacij je namreč preveč, da bi jih brez ustrezne vizualizacije lahko vsi razumeli na enak način.
Struktura strateških delavnic je običajno naslednja:
Uvod v delo: Check-In. Pregled pričakovanja, namena in ciljev. Izbrana izhodišča strateškega načrtovanja. Vloge na delavnici in njen potek.
Korak JASNOST: Medsebojno informiranje o stanju in ambicijah. Pričakovane zunanje spremembe.
Korak GRADNJA: Zajem in izbor skupnega programa pomembnih/strateških aktivnosti (več možnih formatov facilitiranja).
Korak ZAVZETOST: Prevzemanje odgovornosti. Razumevanje in obvladovanje tveganj. Načrt komuniciranja.
Zaključek dela: Izvedba ene od poslovnih simulacij na temo timskega dela.


Cilji strateške delavnice (na kratko):
-
Boljše medsebojno razumevanja dela sekorjev/oddelkov (JobsToBeDone).
-
Identifikacija ključnih izzivov in priložnosti za izboljšanje sodelovanja.
-
Vzpostavitev jasnih odgovornosti in vlog.
-
Definiranje skupnih ciljev in meril uspeha.
-
Povečanje prilagodljivosti in odzivnosti na spremembe (ki zagotovo pridejo).
-
Vzpostavitev stalnih komunikacijskih kanalov za spremljanje napredka.
